BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 28, 2011

tak sayang mulut ke

assalamualaikum :) . hai readers .
heyy gadiss tak sayang mulut ke ? 
muka cantik tapi mulut macam longkang * eh jap cantik ke , okey aku nampak macam minah rempit tepi jalan kbaii , haha *
wahh kemain kau ye . meriah dekat blog kau mengutuk kakak aku .
" CERITA KAU DENGAN LELAKI TU DAH BERAKHIR , MESTI KAU BENGANG NGN AKU EN ? "
hello excuse me ? kakak aku nak bengang dengan orang macam kau ?
what the stupid kakak aku nak bengang ngn kau ?
 haha . ohh yess cerita kakak aku dengan that guy dah berakhir
so so ape masalah dengan kau ? TAKBUR ? RIAK ? 
yeahh that tittle yg kau buat nie kene sangat dengan kau minah . aku rasa kau yang patut take note .
HAHA , dah batak sangat jantan eh ? sampai kau amik bekas orang pun
kau bangga sangat . sampai nak bagitahu satu dunia ?
wehh orang taknak tahu pun la pasal kau dengan that guy .
first time aku jumpa minah yang hamak jantan macam kau.
siap nak main main hadis bagai suro kakak aku kembali ke jalan yang benar .
pehh gila tak seda diri kauu . pelik kot .
kau tu dah la rambut berkarat , pakai baju macam tak cukup kain ,
buka sana buka sini .
kau ingat kau hot macam tu ? haha okey dah macam bohsia aku tengok .
okey itu hak kau tapi x sangka kau 
ada hati kau nak nasihat orang .
kau dok kata kakak aku pukimak anjing sume pehal ?
sepatutnya kau dulu seda yang kau patut kembali ke pangkal jalan .
one more thing setakat jantan macam tu aku nasihat kat kau tak payah nak
bangga sangat lah . TAK DE CLASS BEB . 
i'm repeat again TAKDE CLASS BEB .
ohh for your information kakak aku sekarang sedang bahagia di negara orang .
she now happy with her study and and with her future husbad . woot woot . jeleshh letteww .
haha . and so so dia bukan batak macam kau . and dia jugak bukan BODOH macam kau eh jap sape nama kau eh ? ohh LULUKRISYA yang bangga dengan jantan yang tahu makan duit perempuan .

alolo shwettnyee korang .
hell yehh ! haha . kbaii


P/S :BUDI BAHASA BUDAYA KITA :)
sebab kau aku terpaksa guna ayat tak sopan macam nie
and kiteorang bukan jenis berlagak tapi kau
yang memaksa kiteorang buat macam nie .


0 comments: