BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 23, 2011

=D

tak minta yang SOLEH , sbb saya pun tak SOLEHAH sangat ,
tak minta yang bergelar USTAZ , sebab saya lagi jauh untuk bergelar USTAZAH ,
tak minta yang KAYA , sebab saya pun tak KAYA , hanya sekadar apa yang ada .
tak minta yang HENSEM , sebab saya pun tak CANTIK sangat , sekadar hamba sesempurna kejadian yang ALLAH ciptakan ,
tak minta yang BERPANGKAT , sebab saya seorang BIASA ,
cukuplah sekadar yang MEMAHAMI dan MENERIMA saya seadanya ,
cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama-sama mencari jalan ke syurga apabila bahtera di layar dan masjid dibina ,
cukuplah yang sama-sama saling MEMBANTU dalam susah dan senang mengharungi lautan dunia .

nie ayat saya copypaste daripada rakan facebook saya .
saya tertarik dengan statement nie .

0 comments: