BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 14, 2011

finally :)

finally dapat jugak aku update kau ya sayang . haha
dah lama aku tak update sayang aku nie sebab laptop rosak !
ishh geramnyaa ! nak buat kerja pun susah ! terpaksa lah aku meminjam laptop ayah aku -.-
ohh okey peeps . actually penat still terasa lagi lepas balik holiday .
okeylah fine tak jadi pergi russia sebab cuaca kat sana tidak mengizinkan .
terlalu sejuk . abah ckp nnt danial sakit . so , so tukar plan .
pergi holiday kat indon saja . tempat dia not so good la .
tapi xdela semua . ade certain je yang tak best . 
err firstly aku sampai kat sna terkena kejutan situation la sikit . haha
serius situation dia DIFFERENT gila dengan MALAYSIA beb .
MALAYSIA LAGI BEST ! haha .
okey malas nak cerita panjang lebar .
tapi tapi for my conclusion i have a great holiday there :)
thankyou abah sebab bawak kiteorang pergi mengenal negara orang .
kiteorang dapat belajar tentang budaya orang lain .
seronok ! abah cakap lepas nie kita pergi jelajah negara lain pulak .
hahaha . okey i'm waiting ! :)


0 comments: