BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 19, 2011

i'm weak ? yes i am ! -.-

assalamualaikum . 
tak ramai manuasia yang kuat nak hadapi dugaan dalam hidup kan .
sebab tu ada sampai yang nak bunuh diri . 
kalau nak ikut kan nafsu , aku pun dah lama bunuh diri .
YA ALLAH hari demi hari semakin berat ujian yang kau berikan .
tapi kau berikanlah juga aku kekuatan untuk menghadapi ujian mu ini YA ALLAH .
aku manusia lemah . aku x mampu nak hadapi tanpa kekuatan yang ENGKAU berikan YA ALLAH :( .
okey , luaran korang sume sentiasa nampak aku tersenyum , ketawa kan ?
tapi didalam YA ALLAH peritnya penderitaan hambaMU ini YA ALLAH .
dah seminggu berturut2 aku menangis tiap tiap malam .
yes aku puas lepas aku menangis sebab aku rasa aku lega sikit .
dahla bawak kereta pun asyik asyik nak accident .
YA ALLAH jauhkan lah aku dari segala keburukan .
semoga penderitaan ini akan segara berakhir .
aku x tahan :( 

0 comments: