BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 6, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :D
raya aidiladha dekat gombak jea ;( . sedih x dpat beraya dekat kampung .
tapi takpelah . raya di gombak juga menyeronokkan .
cousin cousin and aunty aku datang rumah :)
wee ~ seronok dapat main dengan baby .
dah lama tak pegang baby .
bila pegang baby tu kan , rasa macam tak sabarnaya nak dukung anak sendiri nanti .
tapi lambat lagi la jawabnya nak nak dukung anak sendiri . haha
diploma kau pun tak habis lagi farah oii .jangan nak berangan .
haha , takpe . berangan sekali sekala .
serius suka gila dapat pegang baby . comelnyaa baby tu :D
bila aku pegang baby tu kan , mula la berangan nanti nak ada anak sendiri
then sama sama nak jaga baby tu dengan husband aku . nak ada happy family :)
mesti bahagia kan . hehe . so aku nak cepat cepat habis belajar then nak kahwin :D
nak merasa macam mana jadi ibu n isteri nanti . haha
harap harap bakal suami aku adalah suami yang aku idamkan selama ini .
aminnn :D

0 comments: