BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 24, 2011

ohh kampung :)

assalamualaikum . dua hari lepas tercapai jugak aku nak balik ke kampung halaman setelah sekian lama aku tak menjejakkan kaki . *cehcehayatbajetbagusbahasamelayuje* .
suasana kampung tenang :D . serius fikiran aku boleh tenang kat sana sambil menghirup udara segar . tapi tu lah ade jygak yang tak sedapnya . erm bila aku balik baru je duduk kejap nenek n atuk dah tanya * kau macam mana belajar ? belajar betul betul ira , jangan main main *
pergi dekat rumah atuk sebelah mama pun sama macam tu . err diorang semua nie sangat mementingkan pelajaran sampai buat aku rasa malu kalau aku tak belajar betul betul .
tapi aku nie macam nie juga . belajar sambil lewa . tapi takpelah as long aku ade niat lagi nak berjaya n capai cita cita aku tau ! even balik kejap pun dapatlah aku release tension jugak . daripada tension terus kat kl nie kan . haha . 
okeydahlanaktolongmamamasakKBAI :D

0 comments: