BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 9, 2011

heyhoi peeps . assalamualaikum :D . err today macam excited gila . aku sendiri pun x tahu nape . haha . sorry yaa blogku n readers tersayang  malas nak update hari hari . *elehbajetbajetadeorangbacajeblogkau* haha . ade aku kesah ?
semalam tetibe jea aku rajin nak folow mama n abah hantar adik aku kat perak n rawang .
yang ikutnya danial dengan mira sahaja . danial macam biasa la memekak dalam kereta . menyanyila , membebel la , hape la . tak padan dengan kecik . haha . yang tak tahannya bila sampai dekat tesco rawang .
danial : mama , tu tesco . kakak hada ada kat sini kan ?
mama : hahahaha ! tu tesco lah danial . kakak hada dekat moscow . cubalah cari kakak hada ade ke tak kat dalam tu . hahaha !
danial : *cover malu* danial tahulah mama . danial saja je . kakak hada ade dekat moscow , dekat russia . tempat penguin tinggal tu kan mama .
haha , danial danial . kalau dah malu selalu pandai jea nak cover . kan dah kene gelak ! hahaha . tapi takpelah . kalau takde kau danial sunyi sepi je kiteorg . haha
err islamic study punya exam baru baca sikit . asal nak baca jea fb menghalang . haih . farah farah come on lah . kau janji apa dengan mama sem1 nie . okey fine islamic study dengan bi aku xde masalah lah nak study tapi malaysian studies ? i dont know what will happen -.- . sumpah nak pandang buku tu pun xde mood ! opss x baik lah farah !
okeyokey fine ! macam macam mana pun aku akan paksa kan diri aku nanti .
just wait yaa my result for semester 1 . hopefully it will make me smile  :)

0 comments: