BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 14, 2011

LOOSER ==

hey peeps , harini monday 14/11 . aku ade paper islamic studies pukul 1130 jap lagi .
haha , takpelah nak post something jap . baru lepas abis study .
hari nie nak exam , hari ni baru abis study . terukkan ? haha . ignore it .
tadi tadi kan aku rajin online pepagi buta then then terbukak la page sorang mamat nie .
euww gross ! berlagak nak mampus . oppss ! lebih dah . -.-
bukan nak kutuk or bukan la nak busybody n bukan jugak jeles tapi tapi aku menyampah gila 
stock orang orang yang riak n bajetbajet kaya padahal hutang bersepah .
macam mana la aku boleh ter enter page mamat nie . hey man , aku kenal kau dah lama 
segala macam perangai kau aku tahu . kau tahu tak apa yang kau tulis kat blog kau tu 101 % macam haram . kau nak bajet bajet pakai dressup jenama zara , makan kat secret resepi selalu n pakai fon yang paling mahal tu pasai pa ? AKU BUKAN JELES tapi sumpah aku menyampah gila dengan orang yang bajet hot , bajet kaya , n bajet high class bagai .
boleh tak kau cool je ? jangan nak berlagak . eii menyampah gila .pastupastu kau nak bajet cakap semua ex kau dulu semua datang balik kat kau . HAHA . hebat sangat rupanya kau .
HAHAHAHA . yang tak leh blahnya kau ade studio . fuhh ! gempaklah cerita kau kau ! haha . kalah artis nyahh .  okeylah aku nak siap siap nak pergi exam jap lagi .
assalamualaikum :D
hey readers sekalian serius aku tak jeles langsung la tapi aku memang anti dengan orang yang berlagak n bajetbajet high class lagi lagi bajetbajet hot *padahal tak hot pun , tuihh* . darjat semua tu tak peting tapi hati budi yang baik n ikhlas , amal ibadat sangat penting dalam kehidupan :) . kita kat dunia nie sementara je kan . so fikirkanlah ^^

0 comments: