BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 6, 2012

TAKDIR ;(

Assalamualaikum , hai korang . sorry aku memang tak aktif blog sekarang . kadang2 je . tangan nie terasa malas sangat nak menulis walaupun banyak benda nak diluahkan . Kalau dah memang takdir tak lari kemana kan kawan kawan ?
hmm , serius aku x larat lagi nak bercinta . sakit sangat . harapan aku semuanya hancur berkecai .  aku sayang kau tp kenapa kau buat mcm nie . 
Ya Allah sakit sangat . Awak berhak nak tuduh apa saja .
Saya cuma mahukan lelaki yang boleh bimbing saya , jaga saya .
Ya Allah temukan lah aku dengan betul betul MR.RIGHT .
Jika benar dia jodohku jangan pisahkan kami tapi jika dia bukan jodohku jangan biarkan kami menyakiti antara satu sama lain :(
Allah menitipkan kelebihan di setiap kekurangan ,
Allah menitipkan kekuatan di setiap kelemahan  ,
Allah menitipkan sukacita di setia dukacita ,
Allah menitipkan harapan di setiap keraguan ,
Dan ingatlah Allah berjanji semua itu akan indah pada waktunya :D

0 comments: