BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 5, 2011

OHH ASSIGNMENT -.- , FINAL EXAM =.=

haha , gelak jea tak abis abis aku nie . err , assignment sume tah kemana .
adoi -.- .assignment banyak gila kot . dah la suro buat tah apa apa . cerewet pulak .
hahaha . okey , first time x siap assignment on the dateline .
huh ! nasib baik x dpt kosong . kalo x , xpasal pasal kene repeat islamic studies . haha
eh eh sorry siket kiteorg bukan malas nak buat tapi x sempat . hm . kenapa x sempat ? 
org lain elok jea siap ? yelaa ntahla apa kiteorg buat smpai x sempat . haha
actually x faham sebenarnya nak buat mcm mana assignment tu . tanya org tu lain jawapannya , org nie lain jwpannya . hah , mcm mana aku nak siap kan .
okeyokey dah , finally done jugak assignment islamic studies
senang jea kot sebenarnya nak buat . hahha
dah siap satu assignment bukan nya bole duk relex pn . datang lagy
assignment lain . mak aii . quiz pulak minggu nie , presentation lagy .
then bape hari lagi nak final exam -.- 
serius timing pun da berterabur . nak study lagi , buat assignment lagy
kpd sape sape yg kenal aku , time time dkat nak exam aku sentiasa tension kan ?
haha , tu la aku . tah apa apa jea .
segala mood spoiled . okey dah la , nak study utk final exam .
nak skor pointer . bye peeps :)

0 comments: