BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 12, 2011

CINTA

CINTA ? apa sebenarnya cinta ini wahai readers tersayang ? setahu aku cinta adalah kasih sayang antara adam dan hawa yang ikhlas antara satu sama lain . cinta hanya perlukan KEJUJURAN , KEIKHLASAN , KESETIAAN DAN KASIH SAYANG . YA ALLAH , sakitnya apabila cinta ini di mainkan , dibuat seperti sampah . YA ALLAH kenapa kau timbulkan perasaan ini kalau at the end hati ini yang sakit ? hati ini yang menangis mcm org gila ? YA ALLAH ,cukuplah . ini semua hanyalah ujian utk kau farah . janganlah kau biarkan aku hanyut dalam cinta yang akan menyakitkan ini . kau temukanlah aku dgn jodoh yang benar benar ikhlas dan yang bole membimbing aku YA ALLAH . CINTA DALAM HATI AKU ADALAH UNTK ORG YANG BENAR BENAR IKHLAS MENGENALI AKU , BUKAN UNTUK DIPERSENDAKAN !

kita ada TIGA jodoh .

pertama : JODOH DARI SYAITAN
-  lelaki dan wanita berkenalan , berpegangan tangan dan terus buat maksiat akhirnya si wanita mengandung then baru mereka bernikah

kedua : JODOH DARI JIN
- lelaki dan wanita berkenalan . si lelaki sukakan si wanita tapi si wanita tak sukakan si lelaki . si lelaki bomohkan dan sihirkan si wanita agar si wanita sukakan si lelaki . dan mereka berdua menikah .

ketiga : JODOH DARI ALLAH
- si lelaki dan si wanita berpandangan mata , terus menusuk ke kalbu . si lelaki terus meminang si wanita dan si wanita terima pinangan si lelaki . dan mereka berdua menikah .INSYAALLAH berkekalan hingga akhir ayat .dan itulah yang dikatakan SYURGA CINTA dan itulah juga erti CINTA sebenar

0 comments: