BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 11, 2011

I'M STRONG


"Jangan takut bila jatuh sebab kita masih tidak kalah,tetapi takut bila kita jatuh dan tidak bangun kerana itu bererti kita mati"
                      Hidup memang gitu . Masalah dan pergolakan tu biasa lah . I've been through it all so many times and trust me its sucks . memang pedih and sakit rasanya but this is reality where there's nothing sweet as sugar . So just carry on even though when you hardly fell down .
                     Haritu aku ada masalah hidup di mana ia sangat menyakitkan dan menyedihkan . time tu Tuhan je tau betapa sedih dan down aku rasa . tapi Alhamdulillah , Allah permudahkan urusan dan perjalanan hidup ku waktu tu.
                            walaupun tujuh hari suntuk aku berjuang dengan tangisan air mata and                squeeze energy like crazy . but so far banyak aku belajar dari apa yg aku lalui tu . 
                            trust me , it is worth it for you when you've been through many obstacle just because to get what you hardly want . and percaya lah bahawa setiap perkara buruk yg berlaku adalah utk menguji kita , mengajar kita and membuktikan kita . and dalam masa yg sama , perkara buruk itu jugalah yg mendatngkan rezeki buat kita.
6 MONTHS WITH YOU , I JUST CAN KEEP ALL THE THINGS THE WE
ARE DO TOGETHER AS MEMORIES .

0 comments: